ALBERDANIA
Alberdania
Libros
Autores
Traductores
Distribuidores
Derechos traducción
Carrito
Mi cuenta
Boletín de noticias
Recortes de prensa
Servicios editoriales
Suscríbase,
para recibir las noticias de Alberdania.
RSS
Suscríbase a las novedades.
 
 
Enviar a
Imprimir página
 
Inicio   Buscador   Diari d'un adolescent gai
  Libros
Solicitar información en castellano
Agrandar portada

Descargas

Diari d'un adolescent gai

Iñigo Lamarca Iturbe

Colección: Astiro (adultos)

FormatoFormato
20,50 x 14 cm.
Páginas112 páginas

Primera edición: 2009
Última edición: 2009
ISBN edición en papel: 978-84-9868-059-1

Opciones de compra

Icono ayuda Edición en papel

12 €

Gastos de envío no incluidos

Comprar

"Dins meu estava vermell roent l'atac destructor que havia iniciat jo mateix contra el desig prohibit i això em produiïa contradiccions, dubtes, desassossec i angoixa"

Iñigo Lamarca és homosexual i aquest llibre no es limita només a donar-ne testimoni, sinó que constitueix una reivindicació del dret a viure amb total normalitat la seuva condició.

El llibre comença amb els records d'infantesa: és a dir, amb una crònica esfereïdora que ens mostra el conflictiu despertar sexual d'un nen a qui, per mitjà de la coerció, li van imposar les normes pròpies del model heterosexual.

A l'adolescència, mentre el nen es va transformant en adult, aquest conflicte es converteix en un infern. Per plasmar sobre el paper de la manera més fidel possible del drama interior que va viure, l'autor s'ha servit de trossos del seu diari personal.

Lamarca és homosexual, sí. Però no es només homosexual. És, per sobre de tot, una persona, una persona compromesa amb la seua societat, tant pel que fa a l'àmbit de la cultura com al de l'acció civil. Una mostra d'aquest compromís és l'alta responsabilitat institucional que actualment desenvolupa com a Ararteko (Síndic de Greuges).

Otros libros del autor en Alberdania

Recortes de prensa del libro

 
Copyright © 2010 Alberdania
  Desarrollado por adimedia